Paris in December

En liten december-playlist som sig bör. En salig blandning som det brukar bli när jag väljer... Har till och med klämt in lite julkänsla, det trodde ni inte!

För er med Spotify här, annars:

River of breaklights - Julian Casablancas
Smooth Criminal - Michael Jackson (Är Michael Jackson-såld igen efter att vi tittade på en konsert från -92 i helgen, Smooth Criminal var BÄST)
Memories - David Guetta (Guetta på Queen på fredag.. Jag är så sugen! Har inte kommit över att jag missade honom på Palais i Cannes)
Vals för satan (din vän pessimisten) - Kent (Gillar att kent gått electro)
Dominos - The big pink
Die on the floor - Franz Ferdinand
Now's the only time I know (Live) - Fever Ray (En livespelning med Fever Ray är utan tvekan min drömspelning)
Fairytale of New York - The Pogues (En av få jullåtar jag står ut med att lyssna på i år. Gillar den så mycket!)
Barn från rödastan - Markus Krunegård
Isande Diskant - Markus Krunegård
Possibility - Lykke Li
A christmas Duel - The Hives & Cyndi Lauper (jag gillar bara julsånger som handlar par som hatar varandra)
Two Doves - Dirty Projectors


Dirty Projectors på Maroquinerie på min födelsedag


Kommentarer
Postat av: Benson

A christmas duel har blivit en favorit sen du blogga om den förra året!! Gillar den skarp, allt som är dysfunctional e toppen!! hehe

2009-12-02 @ 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0