sugarmommy bought me a pair of pants


Jag har gått och kikat på de här byxorna i flera veckor nu, och provat flera gånger. Något udda. Megavida, i tunnt tunnt silke och så någon konstig halvlängd. Förutom den skumma längden som jag har ganska svårt att vänja mig vid så tycker jag de är grymma.

För övrigt var det ett galet mission att bara ta sig till butiken. En promenad som i vanliga fall skulle tagit max tio minuter tog nog en halvtimme. Om ni föreställer er 15 pers per kvadratmeter på alla trottoarer vid Lafayette så får ni en ganska klar bild. Det stod helt still, och jag fick nästan panik på riktigt. Samma känsla som när jag är på en konsert och helt plötsligt finner mig själv mitt i smeten och vet att om jag vill ta mig ut, så tar det kanske 10 minuter. Det är en fobi! Minns inte vad den heter, men att få panik av befinna sig i situationer/på platser som man inte genast kan ta sig ifrån om man var tvungen. Jag har helt klart en släng av den iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0