Jag vann!

Skivförsäljningen har ju minskat helt sjukt mycket de senaste åren. Så mycket att artister knappt kan vara artister. Det lönar sig inte! Folk förstår inte alls grejen med att springa och köpa en skiva, när de kan ladda ner den gratis på nätet. Logiskt, mycket. Så, därför kan jag inte riktigt förklara varför jag alltid köper skivor. Kanske är det materialisten i mig som talar? En mp3-fil inger liksom inte så mycket ägandekänsla. Men jag gillar att motivera mina skivköp med att jag stödjer artisterna. Det låter bra.

Hur som helst. Idag blev en bra dag när jag upptäckte att jag vunnit en valfri cd-skiva i en säljtävling vi hade i typ november.. Varför upplyser ingen mig om sånt jag missar att läsa själv?! ÅH. Det blev Lalehs nya. Jag tycker att hon är lite myskonstig.


Kommentarer
Postat av: beccci

sjukkt bra är den skivan iallafall :)

2009-02-14 @ 16:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0