Letar datorväska...

Jag köpte alla tillbehör till min laptop idag, lika bra att få det överstökat tänkte jag. Alla utom en grej. Datorväska. Jag vägrade. Vet ni hur otroligt ful en datorväska kan vara? Uh. På nätet finns det dock miljoner fina. Som den blommiga här nere. Tyvärr för MacBook, som jag faktiskt hade siktet inställt på från början. Men en liten guiding i operativsystemet fick mig att inse att jag skulle bli tokig på det. Har man varit Pc-användare i typ 10 år går det inte bara att byta. Jag är den gamla hunden som det inte går att lära sitta. Sorgligt.


Från Accessora, 349:-


Den här hade jag velat ha. Supersnygg. Och slut i lager. Från Modstöm för 549:-

Jakten fortsätter antar jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0