Minns ni den?

Spotify öppnade som sagt en ny värld för oss igår. Jag funderar seriöst på att betala 100 spänn i månaden för ett musikprogram. Ja, varför inte?!

Hur som helst, jag älskar verkligen att liva upp gamla musikminnen. Det finns så många bra låtar som man haft skitkul till, och som har betytt mycket. Men ofta ligger de djupt begravda längst in i hjärnan. Igår spelade Martin den här och jag blev alldeles svag. Herregud vad jag dyrkade den här låten. Men jag orkar inte riktigt lyssna på den, jag blir så sliskigt kärlekskrank. Orkar inte vara det. Men ni andra, som inte förminskar er till osjälvständiga små offer per automatik när ni hör sånt här, take a listen:

 
Gigi D'Agostino - La Passion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0