Things I thought I would never wear pt. 2


Okej. Jag tror vi är redo för mina hookerheels. Jag blir lite rädd när jag ser dem. Cruella DeVille-faktorn är ju typ hur hög som helst. De är köpta på det skabbigaste varuhuset i hela NYC, Manhattan Mal. Fem dollar var priset och typ den enda anledningen till att de fick följa med hem. Jag var helt säker på att jag aldrig skulle använda dem, tills igår ungefär. Vi var hos Becci och djupdök i hennes garderob. Hon berättade vilken succé hon gjort i sina hookerheels (jepp, vi köpte precis likadana...) massor av gånger. Så nu är jag megapepp på att gå ut och testa dess framgång i Ängelholm. Det kan bli spännande! MYCKET spännande. Ses nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0