Things I thought I would never wear pt.1

Minns ni när jeanslegginsen började dyka upp på marknader och i whitetrashbutiker runt om i landet? Alltså leggings som såg ut som jeans. Ofta kompletta med "fickor" på baken. Jag ville kräkas varje gång jag såg ett par och jag fattade verkligen inte grejen. Nu har kedjorna, typ Gina Tricot, MQ, uppdaterat jeansleggingsen. De är inte längre i tunt strumpbyxtyg. Nu är de så nära ett par jeans du bara kan komma. De är som stuprörsjeansen som du med all god vilja i världen inte kan krångla dig i. Ett par riktiga jeans kommer aldrig sitta så här korvskinnigt. Därför är dessa jeansleggings kanske världens bästa uppfinning! Jag förstår grejen! Så här har jag velat att mina jeans ska sitta i fyra år nu. Äntligen är det möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0