Tisdag

Tack och lov för lediga vardagar. Idag har jag åkt halva Skåne runt i jakt på passande laptop. Hittade en som verkade schysst i första butiken, men man kan ju inte köpa den första man hittar. Inte. Nej, så jag var väl i 8 affärer till innan jag återvände och blev 9000 spänn fattigare. Kaaatching. Ångest.

Kommer hem. STS har skickat skolblanketter på FRANSKA. Så jävla genomtänkt. Jag förstår mycket lite. Nog för att jag kan beställa glass på franska, men sånt där byråkratiskt skit, det är jag inte redo för. Tolk? Någon?

Kollar mejlen. Tre auktioner som startats om automatiskt har gått ut, och fått vinnande små skitbud. Sånnadär som betalar lunchen en dag, men som det krävs mycket god vilja för att ta tag i. Skriva mejl, packa paket, bråka med posten om för dyrt porto... JAG ORKAR INTE.

Och så borde jag springa. Får inte komma av mig. Men det är inte lika kul i nollgradiga stormvindar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0