Blondness


Jag vill ha mer blondt. Plötsligt har jag full förståelse för alla brudar med platinablondt hår. It's a drug. Dock på bekostnad av kvalitet, jisses.. Svinto, I say... På tal om blonda brudar, igår fastnade jag, Kisse, Malin och Becci framför en gammal goding på tv:n. PARADISE HOTEL! Vart tog det vägen?! Den sjukaste av alla dokusåpor, skulle jag vilja påstå. Fantastiskt underhållande. Vi trillade in mitt i någon amerikansk säsong och efter bara några få minuter visste man exakt vilka som låg med vilka och vem som hatade vem. Sen satt vi och ojade oss och förfasade oss över Pandoras Box, nakenbad, nightvision-cameras, falskspel och så slutligen utröstningen. Bring back Paradise Hotel säger jag bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0