Fredag

Något som gör mig arg. Är att den tjugofemte är på söndag. Och in i det sista (idag) hade jag hoppats på att lönen skulle komma idag, fredag istället för på måndag. Och det har den ju gjort. Mitt saldo är efter-lön-stort. Men mitt tillgängliga belopp är fortfarande skrattretande 763 kronor. ALLTSÅ! Ska jag behöva gå hela helgen och se hur rik jag är, men utan möjlighet att komma åt de jävla cashen? Jag är faktiskt skitsur. Jag har drinkar att köpa imorgon!!!! Att fira sin födelsedag den 24 januari (årets fattigaste dag?!) är ju ett jävla sätt kan jag tycka. Men vad gör man? Jo man nallar av sparpengarna. Jag har ju trots allt bara lånat 4000 av dem den här månaden. VAR ÄR DOM NU RÅ?!?

Hm. Kostade på mig en scones + chailatte med Rosanna och Lollo igår. Rosanna och jag skulle utbildningspeppa oss, och vi gick till Rönne (FINA RÖNNE) och blev nostalgiska och samlade på oss högvis med kataloger. Väl på Espresso House blev det ändå mest en massa ojande över framtiden i ungefär 4 timmar. Jag grundade iallafall 100 nya planer, och det gjorde ju precis ingenting lättare.

JAJA. Fredagens glada nyhet som jag snappade upp vid morgonens tidningsstund (Älskar NSTs fredagsbilaga) är att Karin Dreijers soloprojekt fått bra kritik och att jag inte alls behöver vänta på den tills Mars. Finns att ladda ner på feverray.com.
 
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0