Godnatt och så

Vilken kväll det var igår! Vi tackar Henke för en så jävla fin tillställning. Dj:n ÄGDE. Alltså han var fanimej det bästa jag någonsin hört, jag hade kunnat dansa i timmar trots sjuka klackar. Men Bahnhof är stendött vilken lördagkväll som helst nu för tiden, så vi gav upp vid ett och drog till Morris. Önskar att vi fått ta fin-dj:n med oss...

Min säng står för tillfället i vardagsrummet så att sova var ju bara att glömma efter klockan åtta när resten av huset stutsade upp. Jag är slut. Jobbade ikväll och packade upp CD-skivor. A Camps Colonia var typ en millimeter från att bara råka slinka ner i min väska. Men jag hejdade mig. Det vore sjukt fult. Så jag väntar till releasen på onsdag som alla andra.

Nej. Sova. Nu! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0