Kattpose



Den här bilden är från när Becci var hemma och vi var på lite sådär lagom spårad efterfest hos Cornelia. I färg ser jag precis så under isen ut som jag var. Men i svartvitt tyckte jag att den blev rätt fieeeerce som Tyra Banks hade sagt. Det är inte klokt att man blir så mycket snyggare om man slipper gult och brunt och rött och rosa och blått och ja... På tal om Tyra Banks förresten. Jag ÄLSKAR nya säsongen av Top Model, det programmet kommer aldrig bli uttjatat, trots elva säsonger. I år hejar jag på transan och fransyskan. Fantastiskt. Och på tal om färg vs svartvitt. När jag var typ fem frågade jag min mamma när världen slutade vara i svartvitt. Ehh..

Kommentarer
Postat av: cornelia

Min SPINELESS. Kallar henne bara det nu typ :D

2009-01-17 @ 18:27:16
URL: http://cornelianeumann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0