Wedge meee!

Eh... Ursäkta för överreaktionen i föregående inlägg. Det är när jag ser tillbaka på sånt som jag tänker att jag verkligen måste växa upp. För jag var precis sådär sur som det verkade. Jag skrek, gjorde mig ovän med mamma pappa bror och katt och sen gick ut mitt i mörka kvällen för att sparka på den jävla bilen. Och det hjälpte ju inte så mycket. Den står där den står. Så att säga.

Men. Nu är jag lugn och sansad ett tag. Tänker att om jag kommer ur den här affären utan att bli en månadslön fattigare (det ser mörkt ut men något måste man peppa sig med), så ska jag söka med ljus och lykta efter Minimarkets uppdaterade version av wedgebooten. ÅH JAG KAN INTE HITTA NÅGON BILD. Men som jag har förstått av det lilla jag sett, så är det den modellen minus snörningen men plus en sjukt spejsad dragkedja längs hela klacken/hälen. När jag såg dem insåg jag att det iallafall finns något kvar att leva för. Snygga skor. Åh. Måste. Shoppa. Bara lite!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0