17JULI

Igår hade Emma och jag flyt alltså... För en gångs skull köpte vi tågbiljetter när vi skulle till Cannes, och för första gången var det faktiskt en konduktör ombord. Vi kom fram och promenerade till stranden där beachpartyt var och fick typ en chock. Det var så apmycket folk i kö, framgår inte riktigt på bilden, men det var insane.. Så vi satt med alla alkisarna i parken utanför och diggade musiken ett tag innan vi bestämde oss för att lägga beachpartyplanerna på hyllan. Vi åkte till Palm Beach istället, som var grymt sist vi var i Cannes. Det är en jättestor klubb som är helt och hållet under bar himmel. Och det var ännu grymmare igår! Vi hade tänkt fortsätta till Baoli, men vi blev kvar. Avslutade med dubbla portioner nattmat och tupplur (utan biljett, utan konduktör) på första tåget hem.. Cannes! Det är där det händer!
 

Emma lite sådär halvbekymrad och osugen på kö.


Många timmar senare var beachpartyt rätt glömt. skål och sådär.

Om 2 veckor sitter jag på tåget till PARIS, can't wait. Jag har fått en massa insidertips av Emma så vi kommer knappast vara sysslolösa Malin! WIHIIHOHOOHO. Jag är glad.


Kommentarer
Postat av: kisse

längtar ills du är hemma=) puss

2009-07-17 @ 20:01:12
Postat av: Benne

skål & sådär!! haha underbart!!!

2009-07-18 @ 17:13:35
Postat av: Malin

Wääää..! fan vad skoj det ska bli :D

2009-07-18 @ 18:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0