11JUNI

Mcdonalds kan vara lösningen på mitt internetdilemma, det är gratis bredband här, men hastigheten är ju där efter. Har lite dåligt tålamod med sånt...

Idag är det en sjukt trött dag, och det kan ha att göra med att kvällen igår avslutades 06.30 efter en misslyckad jakt på nattmat. Man kan glömma det i den här stan.. Synd. Men nu har jag iallafall sett Nice by night! Och, det är vad det är, men jag gillar det nog. Ska försöka ladda upp ett gäng bilder!


Ny jeansjacka! Har letat efter någon i den stilen hela våren hemma, och så hittar jag en här andra dagen!


Ebba, Emma, Sofie et moi.

Fan! Jag har massor av kul bilder från igår, men en bild tar typ 5 minuter att ladda upp och mitt batteri börjar ta slut. Snabbt bredband finns nog inte i det här landet, och det är synd för oss. Ok. Vi hörs en annan dag istället! Ciaaooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0