30JUNI


I fredags rensade vi städskåpet. Och långt långt in hittade vi en leftover från japanen som bodde i lägenheten tidigare i år. Det finns en massa japanleftovers, hennes mamma var helt nojig och skickade laster med japansk mat och annat nödvändigt som hon var säker på inte fanns i europa. Och till viss del hade hon ju rätt, något som liknar det här har jag faktiskt aldrig sett i europa. Mogna som vi är skrattade vi åt de här ungefär hela kvällen. Men roligast av allt är att Ebba kind of looks like en japan på bilden.


Anna och jag blåste såpbubblor och drack drinkar på balkongen igår, det var kul tills vi var tvugna att gå in efter att tre olika grannar sagt åt oss att hålla käften.


Fredag var mojitonight, jag spyr på mojitos nu. blööäääh.


Lördag och pizza på stranden, sjukt mysigt!


Demonstrerade små grodorna för förvirrade turkar, fransmän och polacker.


Klockan tolv fyllde Emma 21. hoooorraaayyyy.

Ösregn i Nice, så ska snart försöka rusa hem i mina supertrasiga flipflops utan att halka och slå ihjäl mig.. köpte en klänning på h&m som jag ska prova, för det får man inte göra i affären minsann... De stänger alla provrum, och så ropar de ut i högtalarna att det är för att undvika köbildning, men bara så att man vet så är det 30 dagars öppet köp. Update på kanadensaren: Idag hade han skrivit en lista på ungefär 10 kryddor som jag aldrig hört talas om, och så sa han att det här måste vi köpa. Han är galen.. Måste vara galen. Har spelat marchmusik på sjukt hög volym hela eftermiddagen. Ikväll slipper jag iallafall laga mat! Jag, Anna, Filippa och Gabi ska käka ute. Kött ska jag ha. Jag har inte ätit kött på en vecka när jag unnade mig en cheeseburgare på donken. KÖTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0