7JUNI

Okej. Jag har varit i Nice i dryga två timmar och jag älskar det redan! Det kunde inte ha blivit bättre. Okej, min hjärna är grötig, för jag har inte sovit på typ 30 timmar, men jag känner det ändå, det här blir världens bästa sommar. Nice är nästan mer dött än Ängelholm en söndag verkar det som... Sitter på ett internetcafé något kvarter från lägenheten, som för övrigt ligger perfekt, typ femtio steg från skolan, och fem minuter från stranden. Det kostar sjukt äckligt mycket, så jag måste försöka fixa trådlöst på något annat vis. Det ska finnas på skolan, men mina roomies sa att det inte funkade för dem.. Försöker imorgon, annars blir det svårt med uppdateringen är jag rädd. Jag lägger upp tre bilder, gatan utanför mitt fönster och väggen mittemot mitt fönster, HÄR ÄR SÅ JÄVLA FINT! Nu ska jag leta upp mina roomies på stranden och ikväll ska vi käka på något ställe i gamla delen av Nice! Love this!



Kommentarer
Postat av: maria

Åh! Jag är så avundsjuk. Verkar ju super! ha nu en underbar tid där nere!

2009-06-07 @ 13:49:41
Postat av: kisse

underbart att höra att du trivs.. sj har jag min sista dag i morgon..=( puss

2009-06-08 @ 00:13:57
Postat av: benne

ser helt underbart ut!! fantastiskt!!!!

2009-06-08 @ 13:29:14
Postat av: rosie

åååw.. klart det kommer bli en underbar sommar! FAN VAD MYSIGT!!! tack för i fredags, väldigt mys. Önskar jag var med dig en vecka eller två;) Pusselur

2009-06-09 @ 00:54:05
Postat av: linnea

va bra att du har det nice :)

njut så mkt så att du spricker nu !!!!

2009-06-09 @ 17:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0