9JUNI

Jag fattar inte att jag bara varit här i 3 dagar, ja, inte ens det. Det har hänt alldeles för mycket. Jag är konstant trött för min hjärna matas hela tiden med nya grejer. Det är franska det är spanska det är engelska det är holländska och det är nya människor att kindpussa på hela tiden. Jag blir tokig. Jag är aldrig ensam. Jag saknar min ensamtid så mycket. Men missförstå mig inte, det här är så jäkla spännande och jag ångrar inte en sekund att jag är här. Jag kommer lära mig så himla mycket, på massor av plan. Skolan går bra, faktiskt. Hänger på bra, även om några i klassen läst i flera veckor redan. På eftermiddagarna har det varit stranden, vädret här är perfekt nu. Inte för kallt och inte för varmt. Igår lagade jag mat för typ tredje gången i mitt liv. Went pretty well. Jag var nöjd. Annars lever jag på ost och frukt. Faktiskt. Funkar inte så bra, har konstant ont i magen. Hm. På fredag blir det Italien, vet ni hur nära det är? Bara en futtig tågresa. Sjukt bra. Måste sluta, sitter på samma äckliga internetcafé som sist, och männen här (ja, det är bara män, kvinnor tycks vara förbjudna i just det här kvarteret) är rätt creepy om jag ska vara helt ärlig. Mot spisen vänner! (I frankrike är man lost om man äter middag innan nio, wieeerd..) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0