Ge mig inte mer vin nurå!

Åh vad mitt omdöme och min kropp hade mått bra av en vit månad. Eller ett vitt år? Varför ska det vara så svårt?! Jag var på god väg igår, tyckte jag själv. Tills jag hittade baginboxen i kylskåpet och tänkte att ett glas i all min ensamhet kan jag väl unna mig? Ett blev två. Två blev i Malin och melodifestivalens sällskap 5. Resten är historia. Malin hittade en jävla massa cash på golvet, både på Nicks och Morris och jag fjäskade mig till en gratis taxifärd, gör om det om ni kan!!! Chaffisen bara: Äh, strunt i det! Jag fortsatte i den banan och lyckades även fjäska mig till ett toalettbesök på ett låst Statoil. Så det var ju en bra kväll! Det enda missödet var väl egentligen när jag slängde iväg min garderobslapp all världens väg på Morris och fick betala 50 spänn för att få ut jacka och väska. Jävligt löjligt kan jag tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0