donottrythis?

Jag försöker bleka tänderna med något billigt skit jag hittade på internet. I en månad ska man hålla på, så än ser jag knappast några resultat. En bieffekt dock... Det var 4 timmar sen jag hade skenorna på, och jag fryser fortfarande om tänderna. Jag kan faktiskt inte beskriva det bättre. Tänderna fryser. Dessutom råkade jag svälja lite blekmedel, och halsen brinner fortfarande. Jag funderar på om jag möjligtvis utsätter mig för någon slags hälsorisk här? Och så får jag inte dricka te om jag vill ha resultat. Glöm det, så jag köpte ett storpack sugrör. Må det funka nu! Mina tänder har fått samma nyans som typ majs på sista tiden. Jag lovar att återkomma när jag vet om det här är ett tips eller en varning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0