jjiiiimmmyyyyy

TUR TUR TUR att jag inte spanat in H&Ms Jimmy Choo kollektion innan den släpptes! Då hade jag anatgligen stått och trängts med alla parisfashionistas i lördagsmorse och ändå fått känna mig sjukt besviken. Vi var på H&M i lördags, men kanske inte förrän tolv - då var allt löjligt slut. Men eftersom jag inte visste vad jag missat deppade jag knappast.. Men NU! NU! Åh gud. Fast nu är det ju mer än lovligt kört... En sak jag funderar lite på dock.. Är att det fortfarande är skyltat med grejorna på H&M i Les Halles... Vem får dem liksom..?

Det här hade jag helt allvarligt använt mina sparpengar för att köpa om jag hade chansen:




Men som sagt. Inte det nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0