Le 66

Nummer två i min "Second Hand-guide" är ett ställe som jag inte blivit klar till att besöka förrän idag. Le 66 på Champs Elysées. Herregud. Det här är en bra butik. Hade jag fått ha den här butiken som min garderob hade jag nog varit världens lyckligaste. Egentligen är det tre butiker. Först skoaffären, med svindyra svinsnygga designerpjucks. Sedan klädbutiken, med svindyra svinsnygga designerclothes. Och så till slut second hand affären, som är störst! Ett galet bra urval, jag hittade en massa grejer jag slagit till på ögonblickligen om jag fortfrande cashat in min Statoillön varje månad. Men det är dyrt här! Och det förtar väl lite av hela nöjet kan jag tycka. Men besök besök besök! Helt klart... hm.. topp tre av alla second hands jag hittat i Paris. Je reviens!







Le 66
66 Avenue des champs elysées
Metro: Franklin D. Roosevelt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0