WAKEUPCALL

Godmorgon! Sånna här sovmornar förstör ju dagen fullständigt egentligen.. Och det värsta är att jag hade sovit ännu längre om jag inte vaknat av grannarnas högljudda måndagförmiddagsaktiviteter. Ja. Av sexuell karaktär. Jag håller på att bli tokig på dem! DYGNET RUNT ALLTSÅ! Det värsta är att de har sitt rum precis ovanför Ingrids och igår frågade hon mig om det är jag som väsnas så mycket på nätterna. Jag tror faktiskt inte att hon förstod vilken sorts ljud det handlade om, men ändå. INTE OK! Speciellt inte eftersom dessa grannar gått till vaktmästaren och klagat på mig för att jag kommit hem sent och väsnats. Grannfejd på gång alltså...



Börjar dagen med lite A Camp i högtalarna (Visst är videon FIN?! Älskar Nina Perssons crazyeyes) och en kopp te. Idag måste jag till någon form av ekologisk mataffär för att fylla på i teförrådet. Jag är totalt beroende av orimligt dyrt Yogite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0