bonuit

Min blogg kommer dö om en månad, det är ett som är säkert. När jag flyttar hem från Paris har jag inget mer att tillägga. Vad allt är trist här. Ni ska veta, att mitt första halvår i La France glamouriserade jag Sverige något extremt. Jag uppskattade vårt land så otroligt, jag tyckte faktiskt att ALLT var mycket bättre här, och att fransmännen hade jäkligt mycket att lära av oss supersmarta svennar. Jag vet inte exakt när det vände, men vänt har det gjort. Sverige är inte alls så ultimat, jag känner hur mitt självförtroende sjunker ungefär till noll nu när jag är tillbaka i detta elaka land.

Men jag ska inte konvertera till fransyska än iallafall. Idag har jag praktiserat hos mäklar-Maria och blev så otroligt pepp! Jag har sökt fastighetsmäklare i Malmö som mitt första val, och nu lär jag bli riktigt besviken om jag inte kommer in. Det här vill jag syssla med! Fantastiskt omväxlande och inspirerande.

Nu ska jag leta fram min allergimedicin, paus från mina djur har gjort mig tokigt allergisk igen. Sorg.. Jag vill kraaaaaamas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0