DISNEY BABY

Godmorgon och så! Idag ringde klockan kvart i nio, jävlar, så tidigt har jag inte gått upp på ganska länge nu. Det var tungt... Anledningen till denna avsaknad av sovmorgon - DISNEYLAND. En knäpp fylleidé blir idag verklighet. Jag letade hela dagen igår efter den där barnsliga förtjusningen över att åka till ett nöjesfält (och inte vilket som helst i det här fallet ju), men den ville bara inte infinna sig. På det sättet är det så jävla tråkigt att bli vuxen. Gud vad jag kan sakna euforin inför födelsedagar, julafton, en tripp till till ett nöjsefält eller en semesterresa...

Nåja. Det blir nog bra iallfall det här.
Men är jävligt sur över att jag inte har en kamera just idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0