I heard you say hey hey

Det ser så mörkt ut. I luftrummet alltså. Jag ska till Gare du Nord first thing tomorrow och försöka haffa en tågbiljett till köpenhamn. Det kan bli svårt, men hittar jag en mån, tis eller onsdag för ett halvrimligt pris får jag ta det. Jag funderade en kort sekund på buss också, tills jag insåg att man bara får ha en yttepytteväska med sig, och bagaget är typ den största anledningen till att jag verkligen måste hem. Så det får va!

Jag är helt fel på det idag... Jag vaknade precis av att telefonen ringde, tur det annars hade jag probably inte vaknat förrän typ ett i natt och varit ännu mer förvirrad. Gårkvällen var.. Speciell. Överlag trevlig. Supertjusig middag, och Bob Sinclair på VIP-room. Inte alls samma klass som förra gången, dessutom spelade han väl kanske i max en timme. Klockan halvsex ville jag HEM, men eftersom det inte fanns några taxis och de andra skulle på efterfest i fuckin sextonde, hängde jag halventusiastiskt på. Fetaste lägenheten, helt absurt och sjukt kul i 20 minuter. Sen blev jag lack som fan och ville hem. 20 euro för taxi. Katching liksom.

Halvtre idag gick jag till parken vid Les Halles och mötte upp Bianca och Louise, vi satt i solen och bara njöööt. Helt underbart skönt idag! Sen lunch på rue Montorguiel och ikväll ska vi snusa och dricka vin. Hah!

Update på min granne by the way... Han har varit på semester nu, stack nästan precis efter att jag upptäckte vad han sysslade med. I onsdagskväll kom han tillbaka, och plockade bort häftmassan över hålet i toalettdörren det absolut första han gjorde. Han är så jävla störd! Han fattar ju att jag vet eftersom jag satt upp häftmassan, och så bara plockar han bort den. Jag är mest jävligt sur och trött på honom nu, inte särskilt rädd. Mongo.


Den här pumpade vi på repeat igår. Sommarens låt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0