ladies at l'arc


Queen of hearts (SNYGGA BIANCA, jag kunde inte sluta titta på henne igår, så fantastiskt vacker), kaninen, Alice och katten. Jävligt tjusig kvartett...





Min fula reservkamera är totaaaalt värdelös. Inte så mycket för att bilderna blir kassa, de duger tycker jag. Men det är något knas... Den stänger av sig precis hela tiden, som om batterierna är slut, fast de är helt nya. Så det här är väl typ de enda okej bilderna jag lyckades skrapa ihop från gårkvällen. Det var ju knappast Wonderland alltså... Vi var de enda som var utklädda, och vi hade ju inte direkt tagit i så vi sprack. Men det var en bra kväll som ändå avslutades med ett jävla drama, när den ende som bidrar till drama i mitt liv just nu dök upp. Fransmän är dumma i huvudet. Punkt.

Kommentarer
Postat av: sofia

Åh va roligt, skitsnygga är ni ju!

2010-05-01 @ 15:45:23
URL: http://itbecomesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0