NU: trötta steg mot Planet Sushi

Bra anledning till att inte stanna kvar i Paris: Min dygnsrytm är inte riktigt klok. Jag vaknade nyss, återigen av att telefonen ringde. Annars hade jag sovit ett bra tag till. Och såhär ser alla mina bakfylledagar ut, totalt ovettiga. Hoppas ni har en trevlig valborg. I Paris firas Valborg på Cité Universitaire.. De tänder visst en brasa om en halvtimme, det hade varit tokmysigt om jag inte behövt åka jävla RER dit och om jag inte var så sugen på sushi just nu att jag håller på att krevera. Så sushi får det bli, och film med B. Alice och katten har vi slarvat bort, de har fortfarande inte kommit hem efter gårdagens fest. De är tokiga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0