Opåskigaste påskhelgen någonsin

Helgen har varit helt okej trots det som hänt. Jag har varit hemma sammanlagt kanske två timmar, och jag trodde verkligen inte att det skulle vara ett problem under dagarna, men jag är galet paranoid. Går och letar filmkameror, hål i väggarna och rött ludd på mattan (precis när jag lyckats lugna ner mig i lördags hittar jag rött ludd på mattan inne på mitt rum)...
Så. Jag vet inte hur jag ska lösa detta. Kan hända att det blir polisen på tisdag.. Men nu spelar och sjunger Linda Hide and Seek på mig på sin gitarr och jag sitter brevid och dricker rödvin och blir förundrad över hur fantastiskt duktig hon är. Det är så vackert med musikaliska människor...
Glad påsk på er alla, och GRATTIS kära K på din dag, jag hade gjort mycket för att få ge dig en riktig grattiskram idag<3

Kommentarer
Postat av: kisse

tack du min käraste,, jag hoppas att det löser sig med luddmannen.. usch vad obehagligt!

2010-04-05 @ 17:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0