still stuck in paris

Ibland önskar jag att jag var lite mer impulsiv och inte tänkte efter så noga. Som idag. Jag stod just i lång biljettkö på Gare du Nord, och när jag stått i en halvtimme får jag syn på två killar som håller i en skylt: "DANMARK SKAL DU MED??? KÖRER IDAG!". För det första tog det säkert två minuter innan min hjärna kopplade att det ens kunde vara ett alternativ för mig. Sen stod jag där i en halvtimme till och bara stirrade på skylten och tänkte: Ska jag? Slutligen var det min tur i biljettkassan och det enda sättet att komma till Köpenhamn är att köpa biljett till Köln, och väl i Köln hoppas på det bästa. Annars sitter jag fast i Tyskland istället och nej tack. Så jag sprang runt hela Gare du Nord och letade efter danskarna, men förgäves. Jag är så sur på mig själv nu. Fega jävel. Just nu sitter jag i Norwegians telefonkö för att se om jag kan boka om min biljett, men ingen vet ju hur länge det där jävla askmolnet behagar stanna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0