the keps liksom


Vi har velat ha en God Bless VIP Room-keps ganska länge nu. Inte för att den är snygg, men för att den är STATUS. Oh ja. Efter en festkväll fick vi varsin fet yearbook med bilder på alla kändisar som hängt på VIP-room under året. En riktigt tjusig bok är det. Hursomhelst så har ALLA den här jävla kepsen på huvudet. Och i fredags hade en kille vid vårt bord (som förresten släpade på två bodyguards, HAHAHA, undrar verkligen vad det var för snubbe...) en såndär keps. Och han lånade snällt ut den till den som ville, speciellt till Linda. När vi står utanför och väntar på taxi kommer killen ut och ropar: VEM FAN HAR MIN KEPS?!! Han till och med hoppar på någon fransk random brud som har en likadan på huvudet och säger att hon har snott hans keps. Jag tänkte inte mer på det, antog att han hade tappat bort den. Så var det ju inte. Linda som stått där och hållt masken och låtsas som att det regnade hade snott den. Den lille jävlen alltså...

Fan. Jag måste sova nu. Men jag vågar inte gå på toaletten. Känner mig som en mörkrädd liten unge.. Var är mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0