the lovely bones


En Jossedag idag, hur mys som helst såklart. Vi käkade lunch på Torstens i totalt byggkaos så vi blev knappast långvariga. En kaffe på Espresso, sen promenerade vi upp till Lergöksgatan och vårt nya hus. Där var det full rulle, det kommer bli så så så bra! Det var bara aningen obekvämt för alla inblandade när byggubbarna började ragga på oss. Hm. Sen hälsade vi på Tott, Paddy och Cecilia! Tott väste irriterat "shhhuuuut up" till mig när jag gullade med honom. Hoppsan. Han är visst inte sju år längre. Sen käkade vi på Nicks och gick och såg The lovely bones. Vackra film! Fruktansvärt sorglig, men ändå så fin. Det var min dag. Vi älskar verkligen de här resuméinläggen. Det gör vi. 

Och just nu vill jag bara ha imorgonkväll och back in paris. 27 grader. Det här landet gör mig så nere, hela kroppen skriker efter Paris. Det känns som att jag ska sticka huvudet i sanden i en månad till, sen är det roliga över. Jag är rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0