black calvados och du täcka ål!

Igår styrde vi upp en riktigt lyckad festkväll, pepp till tusen! Dock ett litet avbrott i det roliga när det tog FYRTIO minuter att haffa en taxi. Är helt förvånad över mig själv, att jag stannade kvar istället för att gå och lägga mig, eftersom vi stod på taxijakt i princip nästan precis utanför min port. Vi åkte iallafall till det där Serge Gainsbourg-stället igen, det som jag verkligen tyckte var skit sist. Mycket bättre nu! Inte musiken iochförsig... Riktig Lindamusik.. BARA rnb.. Men hon var nöjd! Bra kväll iallafall, med treeeeevligt folk! En såndär kväll då det kändes värt att inte komma i säng förrän åtta på morgonen. Fint! Idag överlever jag inte utan en vända till Planet Sushi, det är ett som är säkert..

Och cred till JDB för den här! Den gjorde festen igår, så klockren. Du med cd och hockeymål liksom...


Kommentarer
Postat av: kisse

haha,, fy fan vad kul,, du täcka ål

2010-02-28 @ 19:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0