BONHEUR

Bästa kvällen någonsin på Bonheur. Vi kom inte förrän halv tre så folk började redan droppa av, men grejen är ju att det inte spelar så stor roll när rätt folk är kvar. Ett gammalt ragg till Filippa stod i baren och jag typ sträckte in armarna i baren för att hälsa (det låter ju skitfult men ni fattar, jag dansade liksom?!), och istället för att hälsa satt han ett glas champagne i den handen som jag inte redan hade ett. Och så fortsatte det, jag kunde nog ha druckit tre flaskor moet själv om jag velat igår. Det ville jag inte. Nej jag satt uppflugen på en jävla plastkossa istället och snackade franska med supertrevliga både tjejer (så ovanligt att de över huvud taget låtsas om en!) och killar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0