fever ray + sunset beach = sant


Var det någon som såg P3 Guld nu då? Jag har ju glömt att följa upp helt där. Jag tittade bara lite halvhjärtat medans jag löste mina sudokun som en annan gammal kärring. MEN JISSES, jag satt mitt te i halsen när Karin Dreijer tog emot priset för årets dans. Det var så jävla obehagligt. Folk i bakgrunden skrattar, men min puls ökade avsevärt och kalla kårar gick längs ryggraden, VAD PYSSLADE HON MED?

Var ni också besatta av Sunset Beach när ni var små? Minns ni också den där hudsjukdomen som karaktären Vanessa och hennes pojkvän (som jag TACK OCH LOV glömt namnet på) fick? Det är ju den! Karin Dreijer har gjort en mask av en hudsjukdom påhittad av Sunset Beach-producenterna. Det är ju bara... Sjukt. Äckligt.

Ni som minns Sunset Beach, Vanessa, hudsjukdomen och kanske till och med Vanessas pojkväns namn - släng iväg en ynka kommentar va? Jag känner mig så ensam med mina fåniga gamla TV-minnen här...

Kommentarer
Postat av: Becci

Hahah! Åh jag såg först bilden och läste texten sen, men tänkte direkt - va fan jag känner igen det där på något sätt! Och du har så rätt!! Jag minns ALLT nu! You're not alone my friend. aah memories ...

2010-01-21 @ 21:26:17
Postat av: Fia

Erkänner att jag var en true SunsetBeach-tittare! Och jag minns avsnitten du snackar om, men du.. På ren skär svenska heter det spätelska? Sen vet jag inte om det var exakt den sjukdomen hon hade? ^^

2010-01-21 @ 21:31:15
Postat av: anna

aaah! jag vet vad du menar fia, men jag har googlat nu. Vanessa hade Martins syndrom. Oklart dock om detta syndrom existerar på riktigt.

2010-01-21 @ 21:50:03
URL: http://neuf.blogg.se/
Postat av: Malin

Tjo! Jag minns allt det där mer än väl. Senast igår satt vi i en tågkupé hem från Åre och diskuterade gamla såpor OCH VEM tror du satt och sa alla sjuka saker som hände i dem varpå alla andra sa "Ja just det" men aldrig kom på något själva? Vem fyllde i allas vaga minnen med en detaljerad beskrivning av karaktärer och händelser..shit.

2010-01-22 @ 09:49:55
Postat av: anna

haha så jävla konstigt. inte varje dag kanske man pratar sunset beach-minnen, och så skriver jag om det dagen efter. IM WATCHING YOOOU!

2010-01-22 @ 13:16:48
URL: http://neuf.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Självklart minns man alldeles för mkt från Sunset beach! haha

2010-01-22 @ 13:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0