Glappet

Mycket gamla tv-favoriter här nu känner jag. Jag älskar att friska upp minnet! Tänk så mycket skit man tittat på i sina dagar.. Typ Glappet! Jag var bara 8 år när det gick på tv men jag minns att det var såååå spännande och coolt. Jag och Ingrid hittade Glappet dvd:n i hennes bokhylla och bestämde oss för att titta. I tre timmar låg vi på golvet med näsorna två decimeter från tv-skärmen och såg hela serien. Och spännande och coolt vet jag inte alltså.. Mest underligt och drygt. Och otrovärdigt om ni frågar mig... Två femtonåriga flickor börjar dejta två gifta gamla snuskgubbar, och blir kära i dem. Alltså. Nej väl?


Kommentarer
Postat av: malin

Gaah, nu har jag börjat kolla på den på Youtube....jag kommer typ inte ihåg ngt men ändå så vet jag så tydligt vad "Glappet" är..

2010-01-27 @ 23:16:40
Postat av: Anna

Exakt samma för mig! När jag såg det så kom jag liksom inte ihåg något, men ändå har jag världns tydligaste minnesbild!

2010-01-28 @ 15:41:59
URL: http://neuf.blogg.se/
Postat av: malin

Vidare är det ju ett under att den serien klarar sig med en enda låt som soundtrack! hahaha, ibland sakta, oftast vanligt, nån gång på vad som verakde vara ett annat språk :D Jag har snart sett hela...

2010-01-28 @ 16:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0