PUSS!

Min toalett gick just i sönder. Jag tror Filippa tog i sönder den, men när jag upptäckte det hade hon redan hoppat in en taxi och lämnat mig ensam. Med en trasig toalett alltså. Men nu mina vänner: JAG LAGADE DEN. JAG LAGADE TOALETTEN. Och det var inte så dirty som det låter, jag skruvade lite fram och tillbaka på ett gäng skruvar, och så lät jag den vara i 10 minuter. Sen funkade den! OCH JO: Den var trasig.

Det blev paljetthotpants + shots + Viproom + Madam + Quick efter många om och men, jag tupplurade till och med mellan åtta och tio... Lyckades dock rycka upp mig med hjälp av x antal droppar cleareyes och någon flaska vin sådär. Tur. Värdigt avsked av Filippa får jag nog säga. Vem ska festa med mig till 8 på morgonen nu då?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahaha jag tog inte aaaaaaaaaaalls sönder din toalett!

2010-01-10 @ 18:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0