sundaywithzoey

Söndagar i Paris kan ge mig fet fet fet ångest, det har jag väl sagt? Det är så... dött. jag är så... Ensam. Men igår löste jag problemet snyggt, och ska hålla fast vid den traditionen - plugg på starbucks. Satt i nästan tre timmar och råpluggade. Är det något angående subjonctif ni vill veta - fråga mig. Jag kan böja verben åt både höger och vänster nu!

Senare kom tack och lov Sofie hit och vi återvände till ett annat Starbucks. Jag snålade (har bestämt mig för Doc Martenskängorna ändå...) och tänkte fika på luft. Men när vi stod och väntade på Sofies kaffe stod kaffekillen och hällde ut en massa chailatte. När han såg att vi höjde lite på ögonbrynen åt det så frågade han om vi ville ha. KATCHING! Där sparade vi typ 4 euro.

Sen såg vi GIGANTIC. Med konstiga konstiga konstiga Zoey Deschanel. Jag vill inte tycka om henne, jag vill stöööra mig på henne. Det gör jag inte. Hursomhelst så är Gigantic, tro det eller ej, hennes weirdaste roll hittills. Filmen var verkligen mystisk och mysig, måste dock IMDB:a den för att fatta vad den gick ut på. Vet inte om det är bra eller dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0