Död och återuppstånden

Inte jag då då. Men kameran. JAJA jag tar alltid ut saker och ting i förskott jag veeeet, bra som dåligt, men låt mig berätta va!

Kameran åkte i golvet, efter en mellanlandning i en vodkadrink. Det blev fukt under halva displayen och objektivet fuckade till sig ordentligt. Totalt kört kände jag, och kunde lika gärna ha slängt den i papperskorgen, men Linda påstod att samma sak hade hänt med objektivet på hennes kamera en gång, och att kameran ändå hade återuppstått dagen efter. Jaja, sure tänkte jag och hade helt och hållet gett upp hoppet. Så när Bianca och Chanel kom hem i söndagsmorse testade de kameran, fortfarande samma sak. Helt paj. Men under förmiddagen måste någon jävla fe eller så lagt sina mirakelhänder på den, för klockan tre var fukten puts väck och objektivet rullade ut precis som det skulle, och tog lika fina bilder som vanligt. Helt otroligt. Om ni frågar mig. Men det kanske hör till vanligheterna att kameror reparerar sig själva ändå?

Idag var det 17 grader i Paris. Vad hade ni? (Fråga riktad till folk i Svedala, alla som befinner sig på sydligare breddgrader än mig kan chilla vidare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0