en jävla mars

Jag har fortfarande inte ätit socker, ett storslaget rekord! Så tänkte jag idag tills gårdagen kom tillbaka i osammanhängande bilder. Jag var superdepp igår, och det värsta jag kan göra då är att sitta i min ensamhet, eftersom jag är proffs på självömkan kan det vara direkt skadligt. Så. jag gick på dejt. Det var jävligt trevlig och precis vad jag behövde för att inte börja snitta mig i handlederna. Typ. Men det är också där sockret kommer in i bilden. Mr x (åh vad kul att ha någon att kalla mr x i bloggen, har jag alltid drömt om!) köpte mig en Mars för 3 euro inne på BC. Jag åt den. Sen krockade jag med mig själv i en spegelvägg. Sen bad jag om ursäkt till min spegelbild eftersom jag fortfarande inte kopplade att det var just en spegel och inte en annan brud jag gått in i. Jag skyller på sockerchocken!

Kommentarer
Postat av: rosanna

hahahahaha. fy fan vad kul! varför var jag inte där och såg det??:D

2010-03-25 @ 18:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0