grannjäveln

Jag har ju inte berättat att min granne lyckades skrämma livet ur mig häromkvällen. Det har varit tyst på grannfronten ett tag, men nu jävlar. Alltså... Jag skulle gå ut på toaletten. När jag öppnar min dörr så ser jag inte korridoren, utan jag har ett utrymme på typ en kvadratmeter, toaletten rakt mittemot och korridoren till höger. Jag tittar aldrig ut i korridoren, aldrig! Men jag måste ha någon form av sjätte sinne, för det kändes som att jag inte var ensam. Så precis när jag tänder lampan kikar jag ut i korridoren och får en hjärtattack! Där står den läskiga jäveln, helt still och typ håller andan för att inte höras. Jag blev så jäääävla rädd. Och han bara: "Var inte rädd!" Klart som fan jag blir rädd! Jag var skakis i händerna i en timme efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0