happiness hit her like a train on a track


Godafton hela världen. Idag började vardagen igen. Gud vad jag behövde den, jag har vänt dygnet helt upp och ner. Att gå upp halvåtta igen kändes helt okej eftersom det numera visst är ljust vid denna tidpunkt. TACK FÖR DET. Vidare, skolan var supernice idag, vi lärde oss en massa slang! Nu har jag sexton timmar kvar.. Verkligen ingenting.. Hoppas ingen inbillar sig att jag kommer lära mig franska på den tiden? Nej nu flyttar jag fokus, i höst blir det plugg på riktigt. I Sverige. Jag satt i princip hela dagen igår och utbildningsgooglade.. En plan börjar växa fram, det brinner dock i knutarna om jag ska få gjort min ansökan till det jag har in mind i tid. Nu måste jag nog få vara sådär hemlighetsfull, det här är verkligen på första gradens planeringsstadie. Ska iallafall styra upp en rendez-vous i veckan med någon jag vet kan hjälpa mig. Vilken jävla tur att jag är i Paris just nu kan jag känna då. SÅ SLUT PÅ FLUMMET.

Ha en trevlig kväll så återkommer jag när jag har vettigare saker att säga. Eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0