HIPPY MARKET

Min "Second hand-guide" rullar långsamt men säkert framåt. Nu tror jag vi börjar närma oss slutet!

Hippy Market ligger i korsningen rue de turbigo/ rue francais, vid metro Etienne Marcel. Tror den är lite släkt med Kiliwatch. Samma prisläge iallafall - alltså lite väl saftiga priser. Men det här stället är så coolt. De har bara helt utflippade grejer, och allt är upphängt enligt färgskala. Alltså - perfect place för att hitta en maskeradutsyrsel utöver det vanliga. Jag vill bara gå på FULFEST när jag är härinne... MEN också en av de bästa second hand affärerna för killar. Eller för tjejer på jakt efter en prisvärd apsnygg päls. Plus för supertrendig men ändå trevlig och rolig personal!







Vi var där alldeles nyss, sen sa jag: Nej. Nu ska jag gå hem och blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0