noooo sugar

Såg ni svenska hollywoodfruar igår? Ja det gjorde ni. Jag är så sur, det är inte på riktigt längre. Jag tror det är smygregisserat. För INGEN INGEN INGEN säger: "Jag tror mamma älskar att fluffa rosetterna. Jag tror det gjorde henne gott, att se hur man fluffar en amerikansk rosett." Inte ens Maria Montazami. Eller gör hon det?!

Jag är skitsur. Har "slutat" med socker ett tag, och herregud vad det påverkar mitt humör. Känner mig taskig mot Ingrid, hon förtjänar inte en superbitch till au-pair. Men jag förtjänar inte att gå upp 10 kilo i vikt lagom till hemkomst heller. Nej.

Ska försöka få ta på Linda och kila över dit, hon har något som inte är socker som kommer få mig på bättre humör.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0