curve hit och bold dit

Idag har det varit halv-vår här i Paris. Man kunde ha stickad kofta utan att frysa ihjäl åtminstone! Jag började dagen med en halventusiastisk joggingrunda. Inte så jetekul. Sen kom C hit, och vi gick till hallarna för att jag har fått för mig att jag ska köpa en Blackberry här i Paris, istället för hemma. Så jag behövde fransktalande assistans för att se till så att allt blev rätt. Vi gick till massa ställen, och såhär ligger det till.. Jag vill ha Boldmodellen i vitt, finns inte i Sverige ännu. Och tydligen inte här heller. Alla butiker hade fått affischer och priser, men själva telefonen visste de inte när den skulle dyka upp. Nähä. Curvemodellen i svart är helt okej, men den vita ser plasticfantastic ut. Så kommer inte den vita Bold innan jag åker hem så blir det en svart Curve. Sen gick vi till Pompidoutaket och åt en löööööööööjligt dyr lunch. Jag dör på sånt. Jag kan tänka mig att bli bjuden när jag har råd att betala själv, och liksom kan erbjuda mig att göra det när notan kommer. Men när jag har noll ekonomisk möjlighet till det blir jag jävligt obekväm. Nu ska jag till nittonde och träffa Sara, long time ago. Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0