GLOW!









Igår var vår underbara Pariskvartett samlad igen för första gången på alldeles för länge. Det var... Lycka. Fan vad jag älskar de här brudarna... Vi var på förfest i sjunde, och jag var bara på topp. Så pepp!! Sen åkte vi livsfarlig bilfärd till Neo, Bianca och jag trodde att vi skulle dö... Folket på Neo var bara superkonstigt, men vårt bord var bäst och jag har inte dansat så galet på flera månader. Jag såg helt vidrig ut, helt blöt av svett. Men ack så kul! Vid fyra ville alla dra på eftefest men jag och Bianca hade så bra energi, så vi drog L'arc-Madam-Bc-rundan... Lite onödigt, mina fötter dog och vi hängde med så weirda killar.. Så vi åkte hem istället, delade på en burk Nutella och snackade danska.

Idag åt vi frukost (klockan fyra...) På Le pain quotidien. Jag dog så gott det var!!! Croissanter, baguetter, marmelader, juice och café creme... Jag mår så jävla bra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0