ledset pms-monster

Jag är ett pms-monster idag. På mig så uttrycker det sig i form av.. Tårar. Jag gråter för ALLT. Jag vet inte hur många gånger mina ögon tårats idag, säkert 20. Jag bara bölar bölar bölar. Men nu har det nog fan gått över gränsen.. Hade precis snörvlat klart när jag surfar in på aftonbladet och läser om 86-årige Jack som lagt pussel i sju år, och nu när det är nästan helt klart... så... upptäcker han ATT EN BIT FATTAS. Förstår ni?! SER NI?! Han är ju skitledsen.. Tänk er själva. SJU ÅR! Det är typ en tolftedel av hans liv. En tolftedel av sitt liv har han lagt på pusslet, och det kommer ALDRIG bli klart. ALDRIG NÅGONSIN VILKET JÄVLA HELVETE. Alltså förlåt... Men som sagt: Över gränsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0