Stresssss

Jisses. Da har jag flyttat. Lamnat det som varit "hemma" i nio manader. Superweird! Inte for att jag kommer sakna det. Det ar bara Paris jag kommer sakna (och stans ballaste 12-aring<3)

Unnade mig en taxi till C for min vaska var sa otroligt tung (vaska nummer 2; den forsta slet jag som ett djur med i metron igar. Jag har traningsvark. Normalt.) OCH VET NI?? KVINNLIG TAXICHAFFIS! Jag dor... Nio manader tog det innan jag inser att det finns kvinnliga taxichaufforer, och sa hamnar jag med en tva dagar i rad. Insane. Sa nu sitter jag i fuckin femtonde. Alla som kan Paris fattar att det ar OFF. Det kanns som att jag bytt stad.. Borde inte alls sitta har och skriva skit, men det ar ratt mysigt att vara ensam i en fet parisvaning, dricka vin och ta det chill.

MEN NEJ. Nu ar det fixa till sig snaaaabbt som galler. Bagatelle ikvall och imorgon ska jag bara soooova tills min fransman kommer hem. MYS VA?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0