tjära lesare

Fia postade en kommentar och undrade hur många det är som läser den här bloggen. Ni är jävligt få. Jag kvalar nog in på listan över Sveriges minst lästa bloggar... Det varierar rättså mycket från dag till dag, men allt mellan 35 till 70 unika läsare. Men herregud, hur många kan man vänta sig är intresserade av att läsa min ganska rejäla egotripp till blogg? Så det är okej med mig! Dessutom märker jag att jag får lite panik när jag inser att de där röda och blåa plupparna i statistiksidan faktiskt representerar tänkande människor, som läser det jag skrivit och sannolikt har en åsikt om det. HUH. Jag mår bättre om jag inte tänker på det. Gör jag inte det mår jag bara bra av att blogga. Det är skitroligt. Slutsats: Jag hoppas att ni som läser gör det för att det på något plan är underhållande, och att ni fortsätter. Men ni behöver INTE bli fler, det är absolut inget jag strävar efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0