jultönten

Idag har jag jobbat hårt för julkänslan! Tänkte det var dags. Gjorde sista skoluppgiften igår, en härlig liten grupparbetesession mellan 12.30-00-30. Hade nog skjutit mig själv i huvudet där på slutet om jag kunnat. Så idag har jag belönat mig själv med att glida runt på stan (mycket trevligare än i lördags) och köpa de sista julkpapparna till andra och till mig själv. JÄTTENÖJD. MMM. Sen gick jag hem och slog in skiten i papper med hjärtan på och rött snöre, bakade julgodis och dansade till julmusik. Tönt. MMM. Har så mycket julgodis i denna lilla lilla lägenhet att det knappt får plats. Ikväll tänkte jag sitta på Carib och dricka drinkar, dränka sorgen över jobb i tre dagar fram nu. VILL INTE. MITT HUVUD HAR GÅTT PÅ JULLOV. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0